Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Sunday, July 31, 2011

aku masih harapkan kau

bak kata kawan aku...

'aku dapat rasakan org yang nak jd law dengan tak...'

damn...feels like crying..every seconds every minutes...
kenapa? I CANT DO LAW !!

bukan give up awal sgtt...
bukan taknak pk dahh...
habes CITA2 aku macamana????????

kau nasihat lah camana pon...
IM JUST A LITTLE GIRL WHO NEEDS FREEDOM AND ENJOY HER LIFE TO THE FULLEST..
I HATE PROBLEMS...
I HATE DIFFICULT THINGS..
I HATE CRITICAL LIFE..

but, LIFE IS LIKE THAT !

susah2 lah dulu..
senang2 kemudian..

aku selalu sedapkan hati dengan berkata.. 'SETIAP YG BERLAKU,ADA HIKMAH TU'..
tp kes yg nie aku sndirik tnye diri aku.. 'bila hikmah tuh nak sampai???'
oh maybe bila dah berjaya nanti.. :)

mende cmnie tkleh paksa..
aku tak minat law..
'dah tu nape amek law?'
nie kisah 'ASAL DAPAT DR TKDE APA2' -.-
tk bersyukur..yg lain berebut2 nk..kau dah dapat nk mengeluh pulakk..

kadang2 ok..
kadang2 ko..
apa sebenarnya?
bila tgk dan terpikir kt makbapak aku yg mengharap tuh..
rasa nk melalak...hadoii..takot hampakan dorg >.<

dah setengah jalan nie..
mustahil nk tekan gear undo..
takkan nk bukti kan ayat2 org yg pernah berkata 'KAU LAYAK KE AMEK LAW' tu betol..
kan?
btw..pray the best for me..
doakan pintu hati aku terbukak seluasnya... *bkn lum bukak lg...tp setakat bukak nk intai2... -.-

haha cheers :P

No comments:

Post a Comment