Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, July 9, 2011

tell them i was happpy

and my heart is broken..


'ada bdk sebelah bilik hari2 tiap2 malam nanges kuar bilik duk kt tangga call balak nanges2 cm haram!'

ops..out of topic...just want to tell..
DONT BE AS STUPID AS DAT GIRL..
lol..lantak dia la kann..klu tk sape lg kau nk intai tepi tangga kul 1 pg..hahaha -.-

--------------------------------------------------------------------------

i dont understand myself..
i cant even think what i am thinking and what's in my mind..
my body is here but idk where my soul is..
law?law?laW?Law?

tk pk ape dahhh..how i wish i cud turn to my old life back!

mengalami masalah dalam jiwa sampai ramai gak tegur

'eh ju..kau ok tak?! nmpk lain jekk..tk ceria cm dulu pon'

haaaaaaaaa :(  i want my life back...life dat am living now is not really my life..
lucky frens are there :)

No comments:

Post a Comment