Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, August 5, 2011

i am only hallucinating

i think im pretending..
i think im not honest..

im pretending and not honest to my friends and family..

------------------------------------------------------------------------------


teeeeeetttt..
eh boleh jangan tanya lagi tak kenapa aku diam?kenapa aku tk bersuara pada siang hari?
one fact bout me : AKU AKAN DIAM KALAU AKU GILOOO LAPAR ! k diam..

lepas maghrib baru gelak duk terkangkang sebab dah kenyang..

haha tulah yang akan terjadi kalau aku lapar..lagi2 bulan pose..
dah biasa makan bertambah2...
dapat duk hostel...hambekkk..makan oat jelah tetiap pagi..
letak kurma celah pipi,baring,gigit pelan2..adesssss..

ayah : ktorg hari2 makan sardin ..
adik  : dah kenapa pulakk??
ayah : sume kan tk kuat makan..itu pon tk habes..

eh macam bila aku tkde,mak aku malas masak sahurrr jekk XD ahaks..

haha..
eh aku nak btau nihh..
AKU PROFESSIONAL.. <--- ayat klise tp aku dan nen sangat menyukai nye..
watlek jekk... ok? :P

lepas nihh nak tulis FactAboutMe lah hari...
senang ckitt (-.-!)

No comments:

Post a Comment