Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, August 26, 2011

i do things on my own

dorg selalu cerita kisah aku masa aku kecik2..
dorg ? Family aku lah...

sebab aku anak last kot?
ke sebab aku memang menarik untuk diceritakan..
omg i'm awesome #ayatgay
wakakkakka bapak perasan..

my eldest sister said..
my very first dirt word when i was small was... 'SHIT'..
eh eh kau...kecik2 lagi mulut nk kene sula...

-----------------------------------------------------------------------------

erk ... ' try not to hate other people' is actually one of my missions..
so for the case yg sedang mcm trending kt fb ngan twitter tuhh..
hope aku tk get involved...
KORG SUME PLASTIK..MUAHAHAHAHA...
aku suka... :p

memula memang terasa bila one of my classmates post something yg macam SOMBONG kt 'KELUARGA'... stalker tk mengalah..merisik kabar sana sini..rupanya bukan aku..kan dah perasan terasa...sape suh sombong lagik..pelik dengan perangai aku yg berlagak ANTISOCIAL dalam kelas.. -.- ... erk aku lagik pelik dengan bdk2 kelas aku yg baru nk benci budak tuh padahal aku dah lama fucked up budak tu..wakakakka advance kau JUJU..haha manusia...never get enough ~

JUJU <--- nama baru kekasih bella bg aku.. -.- kbye


No comments:

Post a Comment