Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Thursday, October 6, 2011

3 ma - tiga ma

tiga ma ?
apakah maksud?
termuncul ayat nie td tym bergayut ngan joe2...

haha..
its been awhile yo !
paling hidup lah harini dapat gayut ngan joe2!
trimasss sebab habeskan kedit yg balak kau topapkan ntuk kau kt aku..nyahahaha
'demi kau leyha aku sanggup dohhh'
haha yg ini terharu.. :D



joe2 cakap dia hidup kt matrik tk bahagia..tk happy mcm dia tgk aku kt uitm..
dia pegi kelas sorg2..
wat keje sorg2..
pegi mana sume sorg2..
selalu nangis..
dalam nangis2 dia kata dia mesti teringat aku.. HAHA !
yg ini nk wat aku nanges terharu lg skali ke?? :D haha
tp dia cakap tkpe..dia ada balak dia yg boleh dia depends almost 100%..
cehhh...masing2 sume nk kene terajang maut dr aku bila aku ckp aku boleh jd listener dorg..
'kau dak law leyha..aku takut...kau busy kan'
dah kene bahasa baruuulah nk dgr ckp...

aku ingatkan joe2..
no matter what happens..
walau aku ada kawan baru..
yg lama aku akan stick like forever <3

haha..
nak seribu daya..
taknak seribu dalih..

sentap kau.. :D


chull btau dia,
kawan gelak memang beribu..
kawan sedih satu jek dalam seribu..
akulah kawan kau satu dalam seribu tu kan?kan? :D


annoying la siaaa kita dulu.. ignore muka aku eh..


haha dear joe2..
jangan rasa janggal ek bila jumpa aku...
tkde alasan dah lama tk jumpa hoteyyyy :)

No comments:

Post a Comment