Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Tuesday, October 25, 2011

bashing myself

haha nama dah kene mensi..
apa lagi.. COPY lerr..

nak cite pasal ANAK BONGSU.. ehem :P

1- paling manja dengan ibunya.
     . salah sangka dohh.. paling rapat ngan BAPAK aku.. <3 <3

2- paling pendiam dan paling suka memendam rasa kecuali pada ibunya.
    .  what kind of fortune nie weh.. pendiam (/) memendam rasa (/) kecuali pada ibunya? teeettttt  
       TIDAK.

3- penceria dalam adik-beradik.
    .  i WAS .

4- suka menurut perintah abang dan kakaknya
    . haha kakak aku claim aku KEJAM.. aku buli dorang ke dorg buli aku?kemon kemon :D

5- bijak juga tapi terkebelakang sikit dari angahnya. lebih bersuka ria.
    . yg sebenar-benarnya an.. aku tk paham soklan nih?? haha

6- paling lama nak berpisah atau tidak sekatil dengan ibunya.
    . haha kantoi form 1 pon tido sekatil ngan mak aku.. PATOT aku ANAK LAST.. wkakakaa kbye!

7- suka buat abang dengan kakak jeles dengan apa yang mereka miliki
    . NASIB korg lahh.. BAPAK aku syg aku LBEYHH wlopon bapakku bapakmu jua -.-

8- tapi ramai yang tidak tahu golongan bongsu sangat hidup berdikari walaupon mereka manja dengan ibu dan ayah mereka.
    . haha memang2 la cite dia.. nak aku cite pasal tym tadika aku? 1st day masuk tadika pi DAFTAR sendiri woiii..alasan mak aku nk pi hantar KAKAK aku g skolah kebangsaan dia..cehh..

9- tk semestinya abang dan kakak mereka berjaya dalam hidup,mereka juga menuruti jejak langkah mereka dan tk semestinya abang dan kakak mereka tidak berjaya ,mereka juga tk berjaya seperti mereka.
   . haha alhamdulillah sume da masuk ke menara gading.. tinggal aku jek nk tgk BERJAYA ke tak.

10- paling cepat menyesuaikan diri dengan keadaan hidup yang baru dan mencabar tapi anak BONGSU paling cepat putus asa,
    . half agree half against..  cepat sesuaikan diri sebab TERPAKSA.. putus asa ? selalu.. haha

No comments:

Post a Comment