Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, October 8, 2011

:(

2-3 hari nih..
tk boleh bagi aku banyak lagi berita sdeyh?
tak cukup dohhh..cukuplah smpi harini..
im looking forward for a fresh sunday tomorrow morning!!!


Only He knows what is He doing..what is He planning for you..
we're only a slave of Him who cant object anything that has been planned by Him..
ajal maut di tangan Allah..

takziah buat keluarga Emma.. sebab bru jek kehilangan abang.. :(
weh nampak tak aku cakap yg aku bru jek nampak abg dia tuh? :O

sentap aku bangun pagi dapat msg aimi cakap abg ema da takde..
reason? meninggal sebab mengejut wehhh..
sebak siak tgk ema ngan kakak dia nanges gila bila jenazah abg dia kene angkat..
sebak lg tgk muka imba ckgu marina..
urm.. Harap abg joe ditempatkan dalam golongan yg beriman...
i cant give more..
sabarlah banyak2..


everything happens for reason?
*nodding

No comments:

Post a Comment