Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, October 1, 2011

manis di bibir

heheyhey..
mcm menanan tebu dibibir jek manis2 nihh..

erk..
aku selalu bgtau dorg smpi kene bahan...

'DIFFERENT PEOPLE,DIFFERENT........'

different people whaaattt?
haha letak la sndiri different people different what...

lain2 la best...
tak cool la wehhh kalau sume sama ngan org..
aku tgk drama kt tv td pon dia ada cakap..

'Everyone's different'..

so jangan expect sume org sama mcm kita..

kalau kau buat mende nihh..kau jangan ingat org lain pon akan buat mcm apa yg kau buat..
kalau kau suka mende tuhh..kau jangan harap org lain pon akan suka mcm apa yg kau suka..

heeey nie nk cakap apa nihh! mcm nk sound org jekk..?
haha aku ckp berdasarkan apa yg aku tgk kt org sekitar aku...
hairannn !~

No comments:

Post a Comment