Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Tuesday, November 29, 2011

kita adalah kita

bila kau rasa kau bagus..
kau pikir sejauh mana kebagusan kau tu boleh bawak kau pergi...

urmm..
tadi terpikir2 tym buat mende WAJIB tu td..
kenapa aku tk buat btol2??
bila mak marah,aku menjawab..
pedas jawapan aku...maaf mak kalau terasa..

aku tertanya gak kt diri aku..
kenapa aku tk buat betul2..
aku jawab kt diri aku..mungkin sebab tkde org galakkan..
jap!
kenapa nk kene salahkan org?
aku dah besar kott.. dah boleh pikir sendiri..
dosa memang sendiri2 tanggung..sanggup ke?haha aptb ahh kau nie..

then..

aku terpikir lagi... eh eh mcm byk berpikir jek aku nie..kbye..
kenapa bila org suruh aku hormat dorg aku cakap...
kau  hormat makbapak kau dlu baru aku hormat kau..
erkkkkkk!!
kenapa?
dia da tk hormat mak bpk dia tu lantak dia lah an..
yg aku turut jd si kurang ajar nie kenapa??
haha

dasar Critical Thinking dohhh.. haha

No comments:

Post a Comment