Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, November 9, 2011

luka parah

haishh macam accident hati jiwa raga aku nihh..
#padahal lirik lgu jiwang nie cm kimakk jekk

keje malam harini so hati senang bangun dah kul 12 ..
bukak mata jek lepak dpn pc..
bila dah depan pc,keje stalking...
bila dah stalking,mcm2 jumpa..

weh bengang nie wehhh...
KENAPA WEH?
kenapa???
kenapa depan aku kau baik??
kenapa dlm blog kau kutukkau tk puas hati ngan aku??
aku tk kisah dohh kau nk ckp apa..kau ada hak..itu kau punya HUMAN's RIGHT..
adat stalking pon..mmg bykla mende jumpa kann..
tp asal depan2 kau buat mcm tkde mende pon??
itu yg buat aku sedihhh..
hari2 pon kau lemparkan senyuman kt aku..
aku ingat ikhlas...
tkpelahh..aku mengalah...GO AWAY k...
tk rugi tkde kau dlm hidup aku..

FOR SURE (!)

No comments:

Post a Comment