Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, January 14, 2012

apa aku nie SEBENARNYA

haha title nak mcm tajuk lagu Yuna jekk...
bila cakap pasal Yuna mesti teringat kt makcik dia yg aku jumpa dalam bas tu..
bila teringat bas tu mesti teringat Nas..
bila teringat Nas mesti terfikir bila agaknya nk jumpa dia lagik??
sdeyyhhhhh...hewhewhew..

ok dah dah dahhh..

pernah dengar tak.. 'Pisang berbuah dua kali' ?

wakkaka tkde kene mengena langsung ngan gambar tuh (?)
nasib baik aku google PISANG tk jumpa benda yg pelik2..
hewhewhew nak cakap pasal... recently banyak dapat Good News drpd Bad News..
hmmm random said.. happy kan bila dpt tahu bende yg boleh buat kita happpy?
tp haritu pon jd cmtu. then the next day jd bende buruk pulakkk..
sebab tu aku TAKNAK pisang berbuah dua kali..
miintakk maaaf la kat sapa2 yg aku ignore <---- tukg bg Good News...

ohh btw tadi usha or stalk or whatever tweet XXX...
then guess what i found ??
dia panggil aku Lawyer Angel?
tefakkkk i dont even want to be a lawyer...THAT'S THE PROBLEM !!
ahaks ahaks...
gelak besar gila wehhhh bila stalk tuit dia yg lama2 tuhh..
terasa diriku seperti ------- > sila refer gmbr berikutnya


marilahhh mari saya seorang Lawyer Angel yg inginnnn bawa kamu kesyurga..kejalann keadilann #kbye
haaa kan da kene delete..sape suruh buat perangaii!! hewhewhew

No comments:

Post a Comment