Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, February 15, 2012

me CURIOUS

kalau keliru, nak kene buat apa??
tengah musykil gila2 nihhh..
musykil dan hairan dalam banyak aspek..
duit, pelajaran, kawan, mahupun cinta..
watefak??

first is duit..
meninggal weh bila kau mendapati kau telah OVER-GUNA duit yg mak kau bg..
this is one of the reason why i love part time job..
dapat duit sendiri dan boleh guna duit kita sendiri tuhh.
sesuka hati dan tanpa sape2 boleh stop kau..
walaupun mak kau ckp kau boleh guna jek duit dalam bank yg mak kau bank in kan tuh dan kalau dah abeh mintak jek kt mak ..
tp kalau dah over sgt guna acanooooo????
and now BIS ponn tklehh beli... huwaaaaaa :(

second is pelajaran..
pelajaran means future..
future means AKU TK TAHU APA YG PATUT AKU LAKUKAN !
argh argh tensi menjadi2..
hmmm lebih setengah drpd 100percent au takkan amek law lagik lepas nih..
hey kenapa???rugi tau takk !
memang..memang rugi..sangat rugi..
dah ada chance tp sia2kan..
Allah tk suka hambanya melalukan perkara yg sia2 dan YA saya tahu..
tp saya perlu tahu law bukanlah bidang saya..
jd sekarang saya pening ! pening !!! dan pening ! UPU dah beli tp dlm upu tkde apa yg aku nk..acanooo??

third ialah kawan dan saya tknk rungkaikannya disini ..k poyo angat angat..!!

hmm conflicts takkan berakhir smpi lah abeh asasi bulan 3 nihh...
goodluck leyhaaaaa..
tk sabar nk nyanyi G double O D JOB GOODJOB GOOBJOB GOOBJOB kepada diri sendiri..hehehehe


whatever it is.. just ROCK ur life..
bapak kau rock kang dah fail exam barulahhhh nyesal

No comments:

Post a Comment