Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Monday, June 25, 2012

senyum

Buat walau terpaksa...


atau


Tak boleh buat semua jangan tinggal semua..

siapa kata internet melalaikan...
aku amek ayat2 kat atas nun sebagai motivasi aku.. aku nak jadi matang, aku nak jadi terbaik, aku taknak jadi orang yang cakap banyak tapi apa pon tak boleh... aah.. cakap banyak kt blog kennn... tak habes2 kisah hati..buto? haha dah cukup ke cinta kt Allah ngan makbapak sume...bajet siak aku... aku gembira ada ayah..dia anti ngan aku tapi aku tahu dia sayang aku,,aku pon camtu, mak kadang2 memenatkan..asek bebel2 apa itu semua tak boleh, tapi boleh nangis sorg2 weh kalau sehari tak jumpa dia, rindu...!

haha tengah dalam zon selesa.. selesa dengan kehidupan? aah.. aku lahir memang tk suka belajar kan..aku rasa stat sekolah menengah aku dah warning ngan bapak aku, abeh spm aku memang taknak sambung belajar dah..nak keje.. suka duit? ye duit syiling seposen tepi jalan pon aku pungut...apedaaaa ? haaa berbalik kepada zon selesa, zon selesa kat sini maksud aku, aku dikasihi makbapak, ada kakak yg boleh men hanjing2, member2, duit sebab tengah berpart time..haa part time, maksudnya aku tengah bekerja tapi aku tahu itu sementara sebab aku akan ada kehidupan dan masa depan yang lain,paham tak? adoi susah nak explain.. haa mcm tu lahhh.. tapi nak cakap, dah memadai ke rasa selesa aku tu?

hmmm aku takut, aku takut aku tak kawin... aku tk paham kenapa?  asal sikit2 jek cakap pastu tukar topik nih ? entahhh... mode tengah tak menentu.. mode tukar2 jek mula lah bukak blog ken? haha aku rindu laaa.. aku rindu kawan2 aku yg membuatkan aku bleh gelak besar2..masa berlalu, takde daya nak ulang pergi masa lalu... hueh sekarang baru paham kenapa mak takde sgt kawan sekarang nihhh... bila balik kampung,ada member dia ajak dtg rumah,dia kata nantilah,malaslah...aku tak paham,SEKARANG baru paham.. haha ape doh aku nih... dah laaaaaaa chow !

No comments:

Post a Comment