Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Monday, June 4, 2012

Tupai melompat

Kenapa sepupu boleh bekahwin dengan sepupu ?
Kenapa bekas ipar boleh kahwin dengan bekas ipar?
aku pening..bukan nak mempersoalkan..cuma pening..

hi..
cerita kt sini cuma nak bagitahu yang aku baru balik dari kampung..keadaan sangat nauzubillah panas gilosss baik lendu mahupun selandar. Dahla dengan keadaan rumah nenek2 ku yang beratapkan zink..redha ajelahh..

semalam kt selandarr ada kenduri arwah + kenduri merisik and bertunang sepupu aku..
haha mcm pelik sebab kenduri tk ramai yang datang sebab kalau nenek selandar buat kenduri kan mesti ramai gilos yang datang..tkpelah kott..had fun semestinya sememanglah dapat berkumpul dengan semua family..paklong, pakcik and makbit pnye family jek tkde..and time berkumpul2 tu lahh yang membuatkan aku terpikir..ramai sepupu lelaki mahupun perempuan nihh..aurat pegang2 sume nihh acano nak jaga nihhh...and itu membuatkan konpius dengan objektif membolehkan perkahwinan menda2 dengan sepupu tu sume.. ohhhh again bukan untuk mempersoalkan !!

hehe..
ingin sahaja aku postkan sekali gambar2 saat kegembiraan masa tu.tunggu lahh dorg save kt computer,,hehe

No comments:

Post a Comment