Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, August 31, 2012

Merdeka hoi

Disuruh jangan 'curang'.Jyeahhhhh
Tak akan curang walau sekali !!!!!!!!!!!!!!
Oh ya mungkin ayat atas nie memang akan menghampakan ayah menyakitkan ayah bila ayah baca/dengar tapi apakan daya... kehkeh

Alhamdulillah rezeki murah dapat masuk uitm shah alam lagi.
agak kecewa sebab bukan kos yg dipinta tapi berjaya pujuk hati dalam masa beberapa minit jekk sebab dah itu rezeki kau jangannnn macam2! haha Hi all im a future-masscom-student..sila beri saya tunjuk ajar.
kelakar dengar dapat masscom tapi not bad kot tapi pelik tapi mari belajar sesuatu! ewahhh.. kata2 mcm nk kene bahan lagik jek.. haha..

malam2 merdeka bukak post ingatkan nk post pasal happy merdeka happy independent bagai..bukan eh? BUKAN. cakap pasal Uitm pon tknk sebenarnya. Nak cakap psl kebebasan yang makbapak aku bagi sebenarnya. terharu dengan apo yang ado bapak aku cakap dengan pakcik aku kt kampung haritu tapi mcm takdo mood plakkk... takpe lain kali mungkin. perasaan sekarang hanya lah mcm nak pat gila2 kepala si little brother.. haha idk why.. treat him like i treat my one-year younger cousin, Kerol... ohhh rindu kau lah pulak bro.. hoho


Gambar hiasan sebab nak bagitahu inilah kerja kami sekeluarga belah selandar tepat time raya kedua. Mungkin tension sebab raya pertama rumah nenek belah selandar nih memang ramai gilos orang datang.Mungkin. haha

Mengakhiri ayat dengan HAPPY MERDEKA DAY MALAYSIA !! MERDEKA 55 tu beb.. yeeeehaaaaa

No comments:

Post a Comment