Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Sunday, August 12, 2012

random

Assalamualaikum..

oh hooo macam first time jek aku bagi salam kt blog. haha motifff.
hmm akhirnya bulan puasa nih nak habes dah pon..nak cakap happy tk happy tkleh sangat pasal tkdo perasaan.. orang sibuk carik malam lailatulqadar,aku sibuk tidur.. haha bukan bangga cuma berpijak dibumi yang nyata sambil mengukur baju dibadan sendiri .. eh eh cikgu bahasa ni..

oh apa khabar kehidupan sekarang?
benti kerja sudah.. otw nak amek lesen maybe minggu depan dapat L.. dan tengah bertawakal untuk mana2 universiti amek aku belajar! huwaaa tensionnya yang belakang sekali tuh.. sekarang tengah pegang ayat 'rezeki ada kt mana2' dengan pesanan dia 'takpe, ada sinar lagi' ....

perasaan cemano dah ok?
haha orang mati laki ponnn tkdo mcm aku rasa nya... masa untuk recover masih diperlukan..
banyak2kan yassin Insyaallah segalanya akan Allah permudahkan.. kita jekk sebenarnya kene berusaha membetulkan perasaan kita bagai nih..haha..tenang dah sekarang..

oh raya dah nak dekat??
semalam baru shopping raya dengan kakak2.. haha shopping la sangat padahal jalan2 dapat sepasang baju kurung sorg then gerak balikk.. Malaysia kann..cuaca panasss tk sesuai sangat nak shopping lama2 lagi2 time puasa..kehkeh insyaallah balik rayo nih nak ziarah dua2 kubur arwah atuk.. :) mak ai teringinn pulakk rendang ayam cecah ketupat ngan kuah kacang..ada bau2 dah XD

No comments:

Post a Comment