Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, August 25, 2012

terkubur

Pergi lantaklah orang nak kata apa weh..
aku meroyan aku tk sedar diri aku itu aku ini...
dah nak hampir sebulan...kenapa aku taknak terima hakikat sehhh???
memang tk logik wehhhh bila aku pikirr itu semua hanyalahh troll semata2...
aku harap dia plan semua tu.. nanti bila dorg dah masuk u sume tiba2 dia muncul dekat ukm and daftar bagai lepastu bgtahu kt semua org yang dia plann semuanya sebab nak buat org suprise bagai tuhhhh ahhhhhhhhhhh tension siakkk !!!
hati sakit macam kene cucuk selumbar..dihiris dengan sembilu..apa lagi.. bapak tkleh dasat lagikkk..
takkan nak buat mcm cerita kartun tuhhh pusing2 sambil cakap 'menjelmalahhhh'
aduhh...

orang tk kene kt batang hidung dorg memang dorg tk paham...
move on..redha...sabar...ada hikmah...carik lainnn...
senang kan cakap??
yelahhh tapi apa lagi kau expect dorg nk cakap kannn???
takkan nak paksa dorg bawak dia balikk kt sini ??
tapi aku tauu..aku tau bukan aku sorg jek yang rasa benda nih...

dahlah dengan tekanan orang sekeliling dengan kegagalan aku yang tk dapat masuk degree..
kepalahotakk pikir kt kau.. sabar jelah... sekarang nih cuma boleh harap tk lupa doa kau jelahh lepas sembahyang..

entri nie buat time tahap stress betul2 baik atas otakkk..
sakit kepala tahan air mata.. airmata yg mungkinn memang dah lali dah bersedia nak mengalir...
dah paham mungkin...mungkin!

No comments:

Post a Comment