Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, December 29, 2012

Bulan yang ke-5

Al-fatihah...

Mun, 5bulan dah kau pergi harini.. 29hb julai 2012 haritu.. Hoho aku update nie tepat pukul 2.30 petang..kalau 5bulan lepas aku dekat baskin robbins tengah menangisss mcm nak banjir br tu sambil angkat kol sana sini, msg sana sini, bbm dgn adik kau dan smbil ditenangi oleh seorg colleague, Iman.. Ingat lagi..time aku dpt bbm dr adik kau tu..aku cakap ' ehh takkanlahh..tak kot' then aku letak phone aku..dlm 5minit baru aku amek balik phone aku and baca and sebarkan dekat twitter..semua org terkejut mun..semua org! Tapi benda tu betul.. Waktu cmnie kau tengah baring dekat hospital sungai buloh sana nak tunggu dibuat post mortem.. Kenapa hospital sungai buloh??? Dahlah 2-3 hari before kau pergi tu,kita ada melawak pasal pergi Hospital tu..tapi aku tak sangka pulak yg kau akan pergi sana betul2.. Takdir Allah..

Haritu adek kau tanya..apa yg ada kt kau sampai dikenali ramai dan lecturers sume pon boleh kenal..aku terkedu tk boleh nak jawab apa... Haha apa yg ada kt kau sehh?? Time sekolah dulu selekeh jekkk..takde sape amek tau pasal kau.. Haha apelahh.. Aku rasa aku pon tk mampu jadi mcm kau andai kata lah aku pergi awal jugak mcm kau.. Org mensi kau tk kira masa walau kau dah takde..betapa ramainya masih ingat dan rindukan kau. Ewahhhh..malam tadi sempat ber-emo sekejap dengan mirul..aku ckp ngan dia aku rindu nk men mensi twitter berangkai(mensi sekali 10) dengan kau. Seryes.buhsan kot aku kt twitter rindu nk cm dulu..hehe

One more thing,aku tak tahu betul ke tak and malas nak tanya adek dia..tapi aku rasa harini ada majlis tahlil kot... Takpe..hikmah aku dah nampak dahh..walau tak menyeluruh tapi aku dah nampak sikit hikmah nya wehhh..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment