Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Thursday, January 31, 2013

20 !

'SYUKUR
aku masih disini
SYUKUR,
 aku bernafas lagi
SYUKUR,
 aku masih berdiri 
masih ada kuasa dalam tubuh ini!' - Altimet



Yay !
sempena entri yang ke 300 tepat nie haaaa...
HAPPY BIRTHDAY SHOUT TO MYSELF!
hahha woi bunyi bapaklah saiko sehhh wish dekat diri sendiri! hahha
Akhirnya baby seberat 3.82kg lahir pukul 4.50 petang tahun 1993 dulu nya kini dah 20tahun!
mak aii..dah dua dekad sehhh XD

Hai..today is 31.01.2013 !
cantik kan number..memang favourite number ponnn..31 dan 13 tuhhh..


Sangat kekanak-kanakan..tapi sempena 20tahun nie memang aku demand kek dan alhamdulillah dapat! XD cuma 2 batang lilin besar tk dapat T_T



Haaaa ini dia patung Mr.Bean Makndak bagi time balik kampung haritu. haha happy sehhh sebab dah lama nak! Nama dia aku bagi B-chan :D


Stay up lambat malam tadi, nak kata layan org wish tak la sangat sebab tk berapa da org nak wish, bangun pagi pon sama..taaaaaaaaaapi ! yang paling eksaited, time aku baru lepas kemas rumah jek, nak mandi, taaaaaapi hati nak bukak twitter dulu..dannnnnn..nampak benda bawah ni!


ALTIMET lahhh siot!!! How did he know??????
Niat kt hati malam tadi nak mensi dia suruh wish aku tapi kau tgk tweet tanpa disuruh ni is way toooooo sweet..weh altimet sweet gila wehh..could feel it thru his tweet! Honestly, i was shaking when i saw this tweet and cant stop smiling like kerang busuk cant you tell how happy and excited i am! haha This is more than enough weh! Terima kasih bro XD Takkkk..bukan eksaited apa, dia celebrity crush aku kott.. haha yeahhh XD ooooo kotarayakuuu XD




jyeahhh..two of the feedbacks XD

Sempena dah 20tahun ni, aku harap aku lebih cekal, matang, serious, lebih menghormati orang, terus gigih mencari ilmu Allah dan semoga aku sentiasa hidup dengan rahmah dan barakah dari Allah... bro, wish you were here so that i could print screen your wish to me...redha...

and not forgotten to Yabu kota and Katori Shingo whose share same birth date as me..
weii bukan senang nak ada sama bday dengan Johnnys members! XD

Also, to Nicholas aka Nick  my twin brother!
haha he was my classmate during foundation year.. Happy 20th Birthday bro :D


yay !

and thank you buat entri untuk kita jugak XD

p/s ; sorry lappy kita tkde snapping tool..terpaksa guna camera bb yg lopeks ni


Haha..sebenarnya nak menunggu 21 tahun!
bukan sebab mengundi laaaa.. haha sebab 21 adalah umur legal kt Jepon!
oleh kerana jepon adalah rumah kedua, maka keberkatan kedua2 negara kenelah ada..
Malaysia dah capai dahhh.. haha Semoga aku mampu untuk bukak entri untuk birthday yang ke21 kelak... Allah, tingkatkan keimanan ku kepadamu ya allah :)


No comments:

Post a Comment