Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, January 16, 2013

selami dalami fahami

Andai kata2 yang timbul dalam kepalahotaks mampu dibaca oleh orang yang berada disekeliling!
har har kadang2 harapan seperti itu aku letak sangat tinggi..pasaipa? Aku selalu diam dan orang akan tafsirkan yang aku sombong(oleh org jauh) dan tengah ado dalam perasaan yang penuh emosi(oleh orang dekat).. Macamana nie leha?? Sampai bila nak orang tahan dengan perangai selfish hang tuuuu?? ohmaii.. kesian jugak kadang2 dekat diri aku nih sebab tk pandai langsung kawal diri sendiri..Sampai bila nak salahkan keadaan sekeliling yang menekankan jiwa kau sampai kau luahkan kt orang2 sekeliling?? Mungkin akan tersedar bila orang2 sekeliling dah takde kt sekeliling kau and jang2 tuuuu la agaknya baru nak kau hargai sorang2.. Mungkin...

Pernah jugak aku baca tweet sorang makhluk nie, dia kata dia rasa dia lebih patut berseorangan sebab kalau ado kawan pon macam takdo?? haha gelak je tengok..cubalah kau hidup tanpa member..jangan tipulahhh..kau mungkin boleh gebang org dengan tweet kau tapi bukan dengan diri sendiri.. aku pernah makan sorg, jalan kt shopping mall sorg2, wayang sorg, setel things2 sorg and ini selalu berlaku..dah biasa..ya..dah biasa tapi meh sini aku nk habaq ehhh..sunyi beb... harhar

Kesiann...
elok2 ada kawan baik, pi buang jauh2 pasaipaaa lagi pulak nihh??
mungkin patut belajar untuk lebih bersyukur la aku rasa dan jangan duk ikut sangat dengan perangai syaiton yang beremosi yang sedang menyelubungi diri tu mungkin? ahaks...

Sometimes, the simplest thing can be the most precious thing, of we know how to appreciate it. Best qoute for today's preach from Mr. Aiman Firdaus, a friend to arwah..  it's FRIENDSHIP ! the most simplest and precious thing! Please please please appreciate people around you! XD

No comments:

Post a Comment