Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, February 22, 2013

harhar

Hahha another blog has been detected by me!
Jyeahhh leha hebat betei leha leha XD

ok ok pembukaaan entri yang secara tiba2 ni adalah kerana saja nak berkongsi cerita yang sedikit sebanyak efeknya memang ado dalam kehidupan seharian kita.

Haritu, ado orang tanya aku...cenggini dialognya...

'Macam nie ke perasaan dating?'
'lebih kurglahhh'
'kenapa tk pegang tangan? Saya nampak laki ngan pompuan tu pegang tgn'
'Laaa..kita jangan ikut dia...'

Nampak tak?
Nampak tak pertanyaan org yang pemikiran dia dah kene racun dengan keadaan sekeliling~ (eh ke dia tengah uji aku sebenarnya??)
Kalau diperati, pergilah kt mana2 sama ada shopping mall,super market, nigh market dan segalanya,
berpegangan tangan dan berpelukan antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim mmg mcm dah menjadi kebiasaan terutamanya bila yang perempuannya siap bertudung! haaaa.. kau tk pernah pegang tangan lelaki ke? serious cakap..tak pernah! Tah..bagi aku benda ni kes yang serius yang mmg setan sukalah kan..pembuka maksiat katanya...

Jangan cakap org jauh, org asing yang kau nmpk terutamanya kt shopping mall.. Amek saje contoh2 member2 kau yg terdekat..marah sehh rasa berlaga2 pipi dengan balak,pegang tangan,duduk atas peha,cubit2..puii aku rasa mcm nak sepak jek sorg2..nasihat dah bagi, endah tak endah..kau bukan malaikat, nasihat kau mana org nak dengar..sedar la diri..okkkkkk... T_T
Mintak maaf kalau terasa. Ini saje yang mampu..nanti jangan carik aku,salahkan aku, kata aku tak warning.......................................................................................

haha emo lak kau leha..




No comments:

Post a Comment