Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, February 27, 2013

Set your mind

Entri ini adalah berkenaan dengan diri saya yang tengah memotivasikan diri saya.

Bila kau nangis, kau sorg je yang boleh pujuk diri kau.
Bila kau nak luah rasa, kau sorg je yang boleh dengar diri kau.
Bila kau rasa lemah, kau sorg je yang boleh motivate kan diri kau.
Bila kau rasa stress, kau sorg je yang boleh ketawakan diri kau.
Bila kau jatuh, kau sorg je yang boleh bangunkan diri kau.
Bila kau start pikir negative, kau sorg je yg boleh positive kan diri kau.
Bila kau rasa takde org percayakan kau, kau sorg je boleh yakinkan diri kau.
Bila kau nak berjaya, kau sorg je yang boleh pergi capai kejayaan tu.
Bila kau benci kt org, kau sorg je yang boleh buang rasa benci tu.
Bila kau rasa dah pergi jauh, kau sorg je yg boleh kembalikan diri kau.
Bila kau lena, kau sorg je yang boleh bukak mata kau.
Bila kau rasa kau bongok, kau sorg je yg boleh pandaikan diri kau
DAN,
Bila kau rasa kau gemuk, kau sorg je yg boleh kuruskan balik badan kau.
XD

Pokok pangkal? Takde sape nak/boleh tolong kau melainkan kau.
Takde sape2 melainkan kehendak sendiri salut dengan doa makbapak, n berkat yang Atas,..
keep walking. Stop feeling down.

Aku tak tahu apa yang aku rasa takut sangat ni.
Ada benda yang kacau nie yang meng-dup-dap-kan aku ni..
Tu pasai keluar entri ni. Haha. Apa sehh? Kata cool tapi kecut? Malu ah cenggini.

No comments:

Post a Comment