Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, May 4, 2013

leha hey

helo bertemu lagi saya dimana saya tengah menghadap dan menikmati cuti sempena pilihanraya yang hebat lagi sengit mengit yang tengah melanda atau menjadi trend di Malaysia sekarang ini. Harapan tinggi agar parti pilihan saya menang dan walaupun sebaliknya, saya harap Malaysia akan kekal sebagai negara yang aman lagi makmur dengan rakyatnya yang berhati mulia, bencikan kutukan dan kejian serta berfikiran panjang dan tidak bercakap kosong atau guna logik tanpa bukti demi mengelakkan fitnahan atau kekacauan yang akan menyebabkan keruntuhan... #UBAH diri baru #UBAH negara. orait? :3 ayat keji ye leha hey? kehkehkeh

hey.. Gua cakap gua benci love story kan.. aah.. aku menyampah..org assume aku jeles dan takde pakwe sebab aku berfikiran begitu tapi aku rasa sebaliknya..dah ku dilahirkan begini ehh takoooooooonlah nak suka kan. ahaks tapi.. tapi berlainan pulak dengan cerita cinta dibawah ini!



wuhuuuu.. ini ialah cinta omputih yang bergenre kan cinta..romantik mungkin? cite dia laki dalam nie dah jadi zomba dan bila dia tengah serang satu bandar nie dia duk berkenan dengan sorg pompuan yang tengah bersabung nyawa menyelamatkan diri dengan geng2 dia termasuklah dengan boipreng dia dgn menembak zomba2 nihhh tapi laki tu makan boipreng pompuan tu dan terpikat dengan pompuan tu dan bawak pompuan tu balik ke tempat zomba2 tu bagai.. dia kata kt bandar tu tk selamat dan kalau stay dalam rumah dia (kapal terbang terbengkalai) dia akan selamat. pompuan tu okay je. tapi byk kali jugak dia torai larikan diri tp zomba2 lain akan cuba serang dia dan acapkali laki ni la yg selamatkan dia.  maleh weh nak cite tapi apa yg aku cuba sampaikan ialah laki zomba ni sangat sweet dengan pompuan ni wey..muka gatai dia tk menahan...dahlah zomba tp mampu menunjukkan muka yang penuh dengan perasaan cinta dalam hati dia terhadap perempuan itu ahhhh. aku suka laki nihh XD eh tapi aku rasa kalau dia bukan zomba, aku tk suka kot? :3

hoyeahhhh..tadi geng kd ramai2 lah sangat tu pi ber-iron man 3 wey beramai2.. motif sangat sebab tk tgk pon iron man dan iron man 2 tapi sebab avengers punya pasal, otak aku sangap nak pi ber-iron man 3.. 


yay this is what i got. heksaited lah sangat.saje belikan kawan kepada Hulk yg aku kelmarin time cite the avengers nun.kehkeh... apo yang penting... gua dapat jumpa depa2 ni wey...



Joe2, Hanan, Aimi, Dinie, Bun, dan Apekaboooo.. ahaks 

No comments:

Post a Comment