Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Sunday, June 23, 2013

zzz

This can be considered as another annoying post from me.. urm urm

Dari hitam pergi pink, aku boleh berubah.
Dari bodoh pergi pandai, aku boleh berubah.
Dari jahat pergi baik, aku boleh berubah.
Dari malas pergi rajin, aku boleh berubah.
Masa dah suntuk ni bang..

ewah.
Nak salahkan siapa kalau tak bangun subuh?
Nak salahkan siapa kalau lambat bangun pergi kelas?kerja?
Orang sekeliling? Alarm?

Aku tak paham lah kadang2..haha bukan nak persoal sangat cuma musykil dengan kebaikan yang dorg berikan. Kenapa masih berbaik2 sedangkan aku berikan layanan yang agak dingin? Dorg memang baik atau mereka memang rasa "biasalah..dia tu mmg macamtu..deal aje lah ngan dia" macam tu ke??

Haritu berbuat jahat dengan kakak aku, dia marah jugak tapi tiba2 dia buleh bercakap dengan biasanya dengan aku. Sama ada aku tak matang atau dia bersifat bertolak ansur.. Sama ada aku yang pendendam atau dia bersifat pemaaf..katakooo XD

Bermalam yang lepas,


yang sedihnya...kuburan kawan baik aku pulak...haha jangan percaya..tapi benda baik nie.mari berdoa menjadi nyata XD

No comments:

Post a Comment