Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, July 3, 2013

selingan


It is hard for future if they still looking at their past..they said....
NO... it is just i love my old days better than today.................

ewah

Tak student la kalau tak malas, tak menangguh, tak segala tak bagai..
Hmmm salahkan aktiviti bakal harian saya iaitu 10 minit aerobik bersama leha.
Bangun pukul 12 tengahari kemahen jadah uols bukak lappy teruih search aerobic letak kt depan tv nun then jejoget...pengaruh tweet member aku dia kata work out dalam rumah pon berpeluh..katanya..
memang berpeluh...kesan dia memang sampai cramp tangan aku nak jawab paper translation tadi. Badan sakit2 sampai tkleh buat apa nak terbaring sajorh T_T

Kenapa perlu lahir insan selemah aku! T_T

is suppose to study sociology while listening to jena jen's songs but i am too lazy to do so.
Merana dikemudian hari nak?
Takkan taknak up kan cgpa last sem T_T
wapucitau!

Sekarang mood tengah pikir cuti ni nak kerja apa.
Memang baskin tu buleh tapi bila pikir balik,dekat uptown jauh sikit sambil pikir taknak torai mondo lain ko..haishh tak adventure langsung..dah hingaq kt satu tu satu nuuuun jelah hati setia bak gam kasut yang dah kasik baik punya lekat...pening!

 ngantuk dah nihhhhh

Bisakahhh kauuu tempuhh ranjau ini~~ chow



No comments:

Post a Comment