Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, August 2, 2013

random

Hai.
Tahun nie pakat pakai baju sama lagi dengan si palin. Sejak kecik aku rasa dah macam kembar je dengan si palin tu..baju nak sama je..apa aku ada dia kene ada..sampai laptop pon aku ada dia pon kene ada..haish cuma kali ni baju aku bapak bayar, baju dia dia bayar sendirik! kehkehkeh mohon duit raya dari korg semua lebih sikit ye dokkk jangan kedekot ye dokkkkk...

hah tadi pi usha lagik kata2 saket tuh..oleh kerana selalunya usha yang ado kene mengena tu je maka dah boring maka usha yang lain2..dari situ aku baru perasan,penulisnya tak pernah menulis sambil beremosikan sedih selain marah, biasa2, dan watlek sahaja.. dari situ aku tgk satu dua post aku, semua mcm sedih dan tiba2 aku sendiri naik boring...inspiration! Hidup dekat dunia memang sekali..meh janji lepas ni jangan meresah, merengek dan me segala me lagik..menyedihkan je..haha

Bila hidup dah buhsan sokmo ni tadi pi pakat kt busu suh dia belikan kekura nak buat belaan..dia tanya nak hijau nak hitam aku suh pilih je yang comey, moga2 kali ni menjadi..pasal apa..mula2 aku bela ikan..ado la jugak sampai 3 ekoq tapi mati cenggitu aje..sempat jugak aku tanam depan rumah hm hm lepastu bela belaan hidup yang hidup dalam dunia dia je,pokok apa tah nama, tapi mati kering jugak akhirnya..tkpe kalau dah dapat nanti aku upload menunjuk sikit..kehkeh

No comments:

Post a Comment