Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Thursday, January 23, 2014

Dan bila...

Dan bila aku tengok pada diri aku yang dulu..
Dan tengok kembali pada diri aku yang sekarang...
Cemana sehh badan buleh naik, gemuk, dan berlemak?
Kadang2 otak tkleh nak terima haha tapi apakan daya.. Bak kata busu aku, nak buat macamana dah keturunan dan ya busu aku mmg gemuk orgnya... Tapi aku tak percaya pasal mak and bapak aku asal usul dorg memang jenis yang keding.. mak skrg berat tk sampai 55kg and bapak aku pulak lepas kawin je baru berisi.. eh eh? Tapi bukanlah nak cakap start gemuk sejak setahun dua ni sebab aku punya badan memang jenis turun naik turun naik, cuma bila berat aku dah hampir mencecah berat satu2nya kakak aku yg paling berisi dalam keluarga tu aku rasa mcm tk berapa nak buleh terima. Macamana pulak kalau dah kawin dah beranak nanti!

Besar sangat ke masalah? ekeke...

Taklah..cuma sekarang tengah bosan gila bai.. duk rumah takde buat mende, tolong mak malas, tgk movie dan tunggu abang posmen datang bukak pagar hantar barang2 milik kakak2 aku! haduihhh.. dalam kebosanan, taknak pulak ke update blog hari2 mcm naneem beberapa minggu yg lepas tapi kini tk muncul2 pon entri baru beliau? kehekhekhkehkeh.. dah la..mood merapu tk mcm dulu do..chow

No comments:

Post a Comment