Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, May 28, 2014

kaudahkenapaaaaa

Kiri kanan member putus cinta.
Dan apabila sorang member ni puji ke perli ke apa ke tak tau..

' Best jadi mcm leha ni tak payah pikir apa kan'

Sempat senyum jelah dan tiba2....

'eh leha kt sana (uitm) takde yang suka kau ke?'

Hambuih pertanyaan hambuih! Makin aku tambahkan senyuman aku dari yang tadi tu sambil dalam hati pikir matilah aku nak jawab apa cos aku sendiri takde jawapan. Kahkah kau dah kenapaaaaaa..

' Ada tapi aku tak berkenan'

Kahkah play safe eh leha.

'lek la luuu kita baru 21 dohhh'

Ye tak ye. Sambil termenung sambil teringat balik cerita atas nie sambil amek phone wasep tanya member sekolah rendah tengah pregnant tunggu hari je nak deliver bebi dia.

'cepat2 kawin jue'
'jangan juai mahaii'

kata2 kau. Kan ku titip dalam ingatan lalu bawa ke hati dan berdoa. Kahkahkah kau dah kenapaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment