Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Tuesday, December 23, 2014

Acting all cool

Tadi tengok balik cerita last cinderella dimana lead actor dia buleh tahan gak la miura haruma. Apa yang terkilan? Kahkah dalam drama tu banyak betul scene lucah scene atas katil miura dengan perempuan. Tak tahu lah hati nak hancur macamana sebab dah sah2 la dia tu kafir( kahkah -.-) and bukannya aku buleh kahwin dengan dia pon. TAPi! Sila paham tapi aku ye. Aku yang dah hidup dengan cerita jepon sejak aku sekolah rendah sampailah sekarang ni.. Aku membesar dengan miura sejak dia 1st berlakon sebagai bebudak2 dulu and now aku kene hadap scene dia atas katil?! Nampak tak dia punya culture shock dekat situ? Kahkah tapi lagi sedih rasanya kalau aku kene hadap kau bercinta bertahun2, then kejinjang pelamin dan akhirnya saksikan kau kendong anak dengan perempuan yang kau sayang? Ahhh pedih dia perit dia yang atas sana je yang boleh faham au. Hakikat hidup yang kejam. Nak buat macamana, telankan aje dan teruskan hidup. Sebab apa? There's always second chance and if we're fated to meet, we'll meet okeh? Serahkan aje kerja itu pada Allah. 

No comments:

Post a Comment