Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Monday, December 12, 2016

Mun, i miss you and i will always miss you

Mun, how are you, mun? Im doing well up here mun. You know what? My overthinking went nuts last two night when your mom was talking about other thing but i replied your mom with totally different answer. Hahha nevermind. 

Mun nak bagitahu.. Aku pergi kenduri kahwin abang kau haritu. That was a really simple but lovely wedding mun. How i wish you were there as well. Mata aku merayap seakan membayangkan kau sama berada di majlis tu. Aku terlalu rindukan kau. Ada orang tanya mak kau, bakal menantu ke tu? Dengan selamba mak kau jawab, kawan azhar tu, tapi azhar dah takde so ni kira anak angkat la ni, kannn? Sambil mak kau senyum kt aku. Terima kasih makcik, at least aku tak rasa sendirian. Tenkiu jugak pada adik kau yg lovely jugak tu. Lepas makan, rasa taknak balik, tenang je kenduri tu, aimi pulak sib baik sporting, dia kata takpe duduk lelepak sini lelama pon takpe. Indeed, my mind was thinking about you every single second, that night. Ayah kau handsome mun. Hahaha sempat aku usha. 

Abang kau time amek gambar dengan dia haritu, dia sempat bisik, ada masa pergilah ziarah ye. Insyallah bang. 

Thanks for the invite ya! 


Mun kau tengoklah aku dah gemuk sehhh!

No comments:

Post a Comment