Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, January 28, 2012

handball

hewhewhew
meh nk cite..
i had fun today wehh..
stayed kt uitm on weekend..mmg worth it...

td lawan handball sempena HAKA...
jyeahhhhh... eventhough tk menang..
tp aku rs untuk funfun memang best wehhh...
lelepak ngan classmate..
sokong sana sini sume..

at first group ktorg stat..at 3pm..
ITT lawan group K..
ehem seri..
then g tgk abang2 kita men futsal lakk...
mmg kalah abeh mati lgsg..hewhew
then lawan lakkk ngan F..
hmm overexcited..menang ! 1-0..
sengit mengit !!
and last lawan ngan group E !
hoyeah hoyeahh
kalah ! kbye !
hmmm tkde la kalah mana.. ngan E dapat 2-0 tapi marks draw ngan dorg..kalah sebab kurg gol..
hmmmm.. masuk 2 ponn sume sebab salah aku KOT ?
 tercedera then membuatkan azura lemah semangat and mas ponn kene foul..
damn wehh but nevermind..
we did our best..
this will be one of my memories tym asasi nihh :)
luka ckitt je ponn aku..nyesal tk dpt main tym akhir.. :(

jyeahhhhh ..
i to the i to the ITT..aummmmmmm !!
me love u guys !!!

hewhew luka saya..
at first bila kene bola rs cm bese jekkk...
sebab ingat muka kene bola cm tkde la teruk sgt sb tk sakitt ponnn..then bukak spek and zimah ponnn dtg kt aku smbil jerit darah darah...aku cm arghhh takotnya ! darah and terus jerit sakit2 ! bongok pdhl tk skit ponn -.- k then ofcoz kene kuar court ! tym tu mmg ternanges dohhh kt dpn org ramai sume sb tk dpt main!! arghh !! arghhh !! tp nevermind la... sume da berlalu..

terasa samseng lakk ada parut2 luka2 sume nihh..hewhewhew...

No comments:

Post a Comment