Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, January 27, 2012

siblings

apa perasaan kau bila kau merengek-rengek homesick,rndu sangat2 kt rumah kau tp bila kau dah dapat balik rumah, kau rasa macam kau sorg jekk yg wujud dalam rumah tu ? oh mungkin kau rasa ada org dlm rumah tu tp perasaannya mcm  kau duduk dengan strangers ? penah rasa tak ?

ini first tym wehh..
first tym aku rasa tknk balik rumah tym weekend..
nasib baik ada HAKA minggu nie so leh stay sini tym weekend and dapat mintak extra duit..
hewhew...

rasa sedih rasa hina rasa menyesal..
as we're growing..we're getting apart..
apa silap tk tau nk kata apa..

kalau dulu aku bangga..
aku bangga bila aku cite kt kawan2 aku slalu kuar sana sini ngan dorg..
tp skang mcm rasa gila malu..

bila naneem cite pasal siblings dia sume..
tk dapat tipu diri.. memang jeles gilo !
dia ckp maybe sebab faktor duduk asrama..
aku tk caya sebab eventho dorg sume duk asrama,
kami rapat !!
rapat ?
daaaaaaa.. tu dulu je kottt..

sentap la sial ngan dorg !
tp sapelah aku nihhh..
aku sedih ke sentap ke tension ke even gembira ponnn..
tkde sape pedulik wehhh....
no joke...

tkpe..
as long as aku hidup dalam dunia nie.
aku harap dorg bahagia dengan apa yg dorg dah decide..
i mean decide 'not to talk to each other...' i mean ur own sisters...
jyeahhhhhhhh...

No comments:

Post a Comment