Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Friday, December 14, 2012

Wordy words

Haha.
Mcm yg pernah aku cakap, aku percaya dengan 'the power of words' even 'the power of words in one song' .. Asal dohhh.. Haha haritu pergi Putrajaya utk berjumpa dgn Tun.M .. Hanya Allah je yg tau perasaan aku tuh.. Haha time lunch ado duk semeja dengan random pakcik,tukg main saham. Sempat dia bercerita bg nasihat.. Nasihat utk org muda2 dia kata.. Kalau kita nak buat apa2,pasang niat awal2 ! Haha memang hebat lah.. Semua pakar motivasi cakap benda sama..

Nak tau apa jdi? Saja nak habaq..
Benda tu memang menjadi ! Haha baru terjadi 3benda yg aku baru buat pagi ni sebab aku dah niat utk malam tadi..walaupun terlupa,bila kita dah brniat,maka akan teringatlah balikkk.. Haha

Apa yg aku buat? Hmm pagi smlm tertinggal subuh..malam td berkeras aku nak bangun subuhh..sebab apa..malam td aku tk dpt tidur, dlm 2.30am baru lelap..tp berjaya bangun sebab awal2 dah pasang niat ! Alhamdulillah ! XD secondly, before tidur tu betri abeh..letak betri lain then pasang niat nk chrge betri kong tu supaya dpt bwk g klcc esok..manatau abeh tgh jalan ado extra..walau dah baring ni, ttbe teringat and pergi amek! Wooooo XD and lastly, singlet kt bilik air lupa nak basuh..dah niat mlm td nak basuh opkosss and yay baru je lepas basuh! XD

Yayayayyayayay for me! XD
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment