Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Thursday, December 6, 2012

:)

'Allah tk bagi apa yang kamu perlu tapi Allah bagi apa yang terbaik untuk kamu'

Ayat klise yang coach ejul, org yg conduct ktorg tym kem semalam..tersentak hati naluri jiwa raga aku nih..

'Bayangkan jasad org yang kita sayang dah takde disisi kita tapi dia selalu ada dihati kita'

'Ingat, sentiasalah berdoa'

Pergh..banyak baii aku dapat pergi kem sbtu ahad lepas..utk aku yang jahil yg nak carik sinar memang memang layak la diconduct oleh 2org coach yg memberi motivasi/talk yang berlandaskan islam.. I meant mcm dia selit2 ciri keislaman dalam ceramah motivasi dia utk menyedarkan kami secara perlahan2.. Wahhh...

Kem nie best sebab cara dia sangat lain mcm kem2 yg aku pernah join. Santai gila beb walau terasa berdosa sikit bila mandi ramai2 kt air terjun nun..tapi ini memori yg tk dpt lupa! Haha dapat la jugak classmates aku tgk perangai sebenar aku. Alhamdulillah..kami agak rapat sekarang. Takdelah dorg anggap aku pendiam je kan. Kehkeh..

Bila balik, try aplikasikan apa yg diajar..aku buang perasaan benci kt org, alhamdulillah..memang hilang weh..torai lahhh XD ... Kihkih looking forward to join motivation camp like disss..hewhew
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment