Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, March 16, 2013

blahhhhahah

Hai.
selamat bertemu kembali setelah 'berhiatus lah sangat' dari dunia berinternet hanya kerana ketiadaan wayar penyambungan internet...atau..mahupun tidak berwayar! erkkk...

Weh aku tak sangka aku seorang yang mampu mengeluarkan air mata saat aku duk dalam kenderaan sama ada kereta atau pon bas bila aku duk tepi tingkap sambil bayangkan saat2 yang aku tak patut bayangkan dalam kenderaan2 tersebut!

mak oi...
takde org perasan ke? TAKDE! kehkeh

oh dan hai nak cakap pasal perkara yang terpendam dekat hati pasal seseorang ni yang rasa nya agak menyuit hati saya lalu membuatkan hati comelku menjadi kecik! hmmm mcm yg aku baru tweet tadi, 'setengah org tak perasan yg sebenarnya ada org menghargai dorg' hmmm po dioo hmmmm hmmmmmmm

No comments:

Post a Comment