Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Sunday, March 17, 2013

santapan asar. lulz

Believe me, the scars take times to heal.
I might miss the old me but im so grateful knowing that actually few parts of me NOW is still same as before or same as how i used to be before.

Haha,

Jadi macamana study?
Okay...cuma makin hari makin kental dan makin hari makin kene tabah.
Aku okay je dengan org sekeliling. Senang je..motivate kan diri dengan kurangkan komplen, kurgkan benci org, kurgkan bercakap benda yang bakal menyakitkan hati org. ah ah jahat dulu tak kene jahat sekarang.. Benci dulu bukannya kene benci sekarang jugak..kenzzzz..set your mind then step your mind. Lulz leha hey! XD

Siapa aku, bagaimana aku, biar aku yang tentukan..untuk menjaga aku untuk dilukai jugak adalah aku. sayangilah diriku kataku kepada aku sendiri. lulz lagi.

motep gila aku nak letak gambor aku yg buwoks nih kehkeh

No comments:

Post a Comment