Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, April 27, 2013

Midterm break-sem2 yo!


Bapo lamo dah tak update blog nih! habuk! habuk! ==''
walao... cuti lagik!
kehkeh heaven ni jadi pelajar,susah2 then senang2..
pasai duk sibuk belajar2 esaimen2 then cuti2! yuhuu tapi agak ketinggalan sikit pasal uitm je yg baru cuti, uni lain dah lama kot wey..tapi tkpe dapat sikit bahang pru13 akan datang nih..kehkeh takde kene mengena sambil bajet pi ngundi lak kali nih...ngehehe... cuti kali ni kenot jimba2, duit banyak abeh dahhh..esaimen pon banyak..lifeless wey...haha

orait2 apakah motif ni??
hahha meh habaq.. haritu aku 'call me back' Jan, cite punya cite punya cite dia kuarkan pleks cite pasal blog aku nie ha..haha siotan dia bahan aku, dia kata dah bape bulan dah dia pergi tapi kt blog aku ni asek tulis pasal dia jek.. kehkeh perasaan kau an..dia siap tacing.. nah! aku pujuk balik! hahahha

Ini kawan saya nama dia Syafzan!
















Tu diaaaaaaa.. lama tak lama dah setahun jugakla gambaq nih! haha the only boy friend aku dekat uitm kot.. maksud aku yg rapat laaa yg selalu keluar pi makan pi tgk wayang sama bagai..haha mula nya dia ni kawan ainaa.. stat kenal time pi raya rumah Ainaa duluu




haa tgk tu baju aku sama tapi hari lain sebenarnyaaaa haha kantoi ah asek baju tu je lulz lulz..
ok time ni awkward gik tp lupa la cemana tah rapat..twitter kot? kot? :O cane eh Jan? Den lupoooo :O
kehkeh dia mai dari kedah.. pendengar setia Ainaa mungkin dan dia ni laki jadian aku kengkonon kongsi laaa dengan si Bella baju oren atas nun... haha


Ok Jan? haaa bila dia cakap tym Oncall tu baru aku perasan aku tk penah cakap pasal dia..hahha mangap2! Dah la satu kampung..buleh puleks lupa XD

dah chow..


No comments:

Post a Comment