Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Monday, April 8, 2013

ufufufufu

Bila mana ada org cakap 'silalah berpandukan pada islam' tapi pada hakikatnya mengutuk sana dan sana dan sana.. yeah i am talking about politics eventho i know i dont have right to say so because you know my knowledge toward politics is super duper shallow ehhh... i am soooo sick of these people. ya. semua org ada hak untuk berkata2 tapi jangan kutuk jangan over. anda org islam, anda tak perlu kutuk walaupun ramai yg kutuk apa yang anda sokong. as simple as that. kata ikut cara nabi? kata ikut cara islam? mak aku cakap, dosa dgn org, hilang dosa tu kalau kita org tu maafkan kita je kan? so pada siapa2 yg kutuk rosmah tu,doa2 la rosmah tu kaki pemaaf. ahaks...ok? ok stop sampai sini.

haritu aku tweet, aku tak tahu aku rindu siapa..walau yang sebenarnya aku amat rindukan mak, ayah, dan dia. ya dia. aku terbaca balik pulak yg beliau pernah tanya 'ForbiddenLover dah buang mana' lulz pandai pulak eja ForbiddenLover tu dgn caps lock nyaaa kt tmpt yg betui! ufufufufufufufu gatai mode gatai gatai... setelah sekian lama, haritu tiba2 dia mai dalam mimpi. pasaipatah..windu lettew. kehkeh or mungkin sebab aku yg dah mula melupakan? sebab malam before tido tu tiba2 terselak gambar beliau dan tiba2 muncullah pulak beliau. lulz. hows life btw? aku amek/ curik masa sikit ni nak tulis mende alah ni sbnrnya tengah buat esaimen nya pon nie saja nak bgtahu smlm pi the store beli pengganti gacchapin. dalam hati luluh hanya atas sana yang dapat selami. lulz serius nih..menda nak guna tapi hati berat gilak oh nak belik. tapi apakan daya aku akan paksa menatang yg aku decide aku akan panggil dia sbg 'Kuro-kun'.. fufufufu :3

No comments:

Post a Comment