Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, May 18, 2013

:3



Hello~
Buleh tahan lama jual endak jumpak ah. Sebagai seorang yang mempunyai blog, dan apabila baca blog org lain, aku rasa tak layaknya utk aku bukak blog walau utk mem-blog nih sangatlah takde limit atau rules yang di-apply dan sememangnya blog adalah untuk sesiapa sahaja tapi kalau untuk org yang cakap tahiks mcm aku ni cemanoooo?? ngeh3. mungkin watlek watchill watkool watpis watlegend. katakooo XD

Oh well, selepas 4kali muncul sebagai orang hidup dalam alam maya, alam indah, erk alam mimpi erk dan akhirnya yang kelima barulah sebagai org mati. mungkin dah takkan muncul lepas ni, tapi kalau buleh jangan hampakan aku. kahkah bersirat-siratan. mabuk apa malam2 kan.

cuma nak cerita, agenda satu minggu yang padat. sabtu lepas, KI stat, dari situ aku jumpa crush baru.ya crush baru sejak berbulan lamanya. dan saya harap perasaan tu tk betul pon. org tu dah ada awek pon cuma mengikut hasil penyiasatan atau pengintaian atau peng-stalk-an aku dia tgk ado konflict dengan awek dia. wallahualam. haha kelakar. dan dengan hari sabtu tu jugak lah kakak aku tunang. wey! kakak 1st kau tunang tuu kau tk pergi??? apa dah nasib. hidup perlu diteruskan walau tgk gambar agak menjeleskan.



Tahniah btw. Mintak maaf btw sebab tak dapat hadirkan diri. haha lebiu uols.. lulz

ok the next agenda is zoo negara. demi madam berry yang kini telah meng-favourtie-kan fendi, kami ber-6 pergi zoo negara hari isnin buat recording utk speech. makahai masuk zoo pon kene rm30 tapi nasib baik dapat jumpa primates. haha awat suka sangat? dok aihhh org tu panggil aku primate dulu..sebab tu duk teringat mcm apa. kehkeh siap aku gelarkan harini 1st time sedunia. tengok tu tweet.




boleh nampak memang ciri kebatakan tu ada kan. haha memang kenelah ktorg satu kelas. aku mira fana dayah fendi pian. orang2 yg aku akan hadapi selama 2tahun lebih dah harap friendship sampai syurga sana. ewah XD what a great memory to be remembered. tenkiu guys

alrigh next is graduation day. maksud saya. Peng's graduation day. ahaks. hari rabu lepas subuh teruih tokse tidur sebab kene teman palin join konvo si peng sebab mak ngan ayah tokse datang. dengar mcm sedih kan. kihkih padahal kak ayu, ema, shida, sume mai kot. siap tipu kakju suh dtg dr tmpt keje bagi bunga lagi. siap bawak zubir lagik. kahkah 1st time tu wey gua jumpa bakal abe ipar gua. kahkah. 

No comments:

Post a Comment