Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Sunday, May 19, 2013

its BFF time


Aku gelarkan gambar kt atas sebagai photo of the day.
Kemahen gituuu. kehkeh ok harini dating sat ngan dua org ni haaa dengan alasan sebenarnya nak jumpa Nadirah yang nak berangkat ke Mekah tak lama lagi tp pasal kursus umrah+dia nak beli belah brg umrah maka dia lambat dah tk dpt join heh heh tapi tkpe plan jalan jugakkk..merentas dalam OU tanpa tujuan dan pikiaq pasal duit sambil hampir dapat sawan pasal sale sana sini he he he dapat jugaklah aku shade rm39+simplicity punya lipstick rm24.9 weehuuuuu XD

Gambar kt atas berunsurkan...erk berlatar belakangkan Garden! yup! Garden Restaurant! fuyoooooo kahkah apa mimpi habiskan duit kt sana woi! gamble 'aku tk kisah' 'aku tk kisah' punya pasal, makan tghari ktorg kt sini haha harga ok berkemampuan cuma makanan kt sana mcm muak sikit mungkin menu tengahari ktorg tu spagetti erk erk entahhhhh aimi cakap mcm takkan ulang je masuk situ. uhuk2

to the next post about my shade...i mean new shade.. XD

No comments:

Post a Comment