Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Thursday, September 12, 2013

bo.san

I wonder if whatever i did, i left some spots...
black or white...it's all up to them...


oi takkan malam2 bukak entri nak emo2 jugak lagi kot? kehkeh dah nak seminggu dah ni sem baru sem 3 bukak... isnin ponteng, selasa pi 2 kelas, dedua dpt kerja dah..aiyakkk tk menyabar sungguh para pensyarah yang dua org nihhh..apa yg aku cuba nak cakap ialah sem3 ni ada subject bel lagi..bila nak larik abes dari bel ni? cuma...aku sebenarnya tk buleh larik dari kenyataan yang subject bel adalah subject yang aku perlu menggunakan bahasa inggeris dalam berkomunikasi dan komunikasi itu adalah benda yg aku tengah dan perlu prektikkan sebab...ahhhhh sembang! 

ahh makin hari makin bosan...
haritu mak suruh potong sayur tiba2 aku terpotong jari..mak ai nak bunuh diri sendiri ke..oleh sebab itu, aku terpitam dan terpengsan dan lepas tersedar mak cuba letak ubat kuning, ayah tampal plaster, aku nangis...nangis??haha baik punya kene perli ngan ayah lepas tu...cuma terpikir rindunya zaman aku watlek watpis kekecik dulu men kekejar jatuh koyak rabak seluar dengan kulit2 kaki aku sekali, sempat buleh sesenyum balik rumah, mandi bagai...eh? tak sakit ke?

Bila dah duk berangan pikiaq kekisah lalu, mula muncul seperkara2 lagik..kehkeh ha stat 2hb haritu dah buleh register kos subject bagai sume, meskom ni kene pilih minor subject laa kann nak pendek cite aku nak pilih minor class pon kene pikiaq member dulu..tkde member taknak masuk kelas tu! apedaaaa??? haha mula lah teringat kisah darjah satu yg mmg hampir aku lupa..haha cite dia dulu aku darjah satu elok dah masuk 1 tanjung(kelas ground floor)...suatu hari dpt kerja seni kene lukis bagai...tiba2 cikgu masuk ckp ado murid OKU dr 1 melati (3rd floor) so siapa nak volunteer sume tukar ngan murid oku tu dan oleh kerana aku tk siap kerja seni tu maka aku pon offer la diri nak tukar..muehehe...jadi moral cite pendek ni? dulu kan kekecik selamba je pi mana2 tkyh pikir kawan pon tkpe...kan???

lemahnya ju sekarang nih..makin tua makan tkleh harap...herher







No comments:

Post a Comment