Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Wednesday, October 16, 2013

cakap kt cermin ke apa

Semua orang ada problem
Semua orang ada kegembiraan atau kesedihan sendiri..
Cuma beza nya cara kita meraikan kegembiraan kita atau cara kita handle kesedihan kita..

Kesedihan tu mcm sama group la an dengan problem bagai tu..kehkeh
Bukan aku tak simpati.. Cuma, kalau setiap orang ada pada tempat aku dengan dua orang yang lain tu jugak, nescaya mereka akan buat benda yang sama.. Apa yang aku dan dua org lain tu buat? TAK BUAT APA2...
Lama2 orang bosan, orang jemu, orang ketandusan idea dengan apa nak buat..

Moga berjaya kawal diri.. tweet/ tulis nak mati la nak padamkan otak nyawa mata apa bagai tu sangat immatured dan saya harap awak berubah dan berjaya mencari haluan yang betei..kehkeh

Meh cakap jujur sikit, masalah hang bukan besaq mana pon..
Ye aku cakap jujur lagi sekali ni, aku dulu pon penat tuit rindu, tulis dlm blog rindu yang tak tertahan sana sini jugak tapi akhirnya tersedar dari lamunan angan2 dol aku jugak.. kehkeh
Takdak apa lah haaaa... hidup tak lama mana pon..takkan nak bazir masa layan kesedihan kot.. bak kata lisa surihani dalam dialog lagenda setan nun ' jangan dilayankan sangat perasaan awok tu' haha

Masuk bukak entri bebel untuk siapa ni? kehkehkeh

No comments:

Post a Comment