Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, November 16, 2013

Pi-nyan.. it's Pi-nyan night..

Ahhh kimochi.
Its such a good feeling i got after watching summer nude.. haha why? It's Pi-nyan dayo! It's been awhile since I last watch Pi's acting.

Summer Nude ni kisah cinta bersegi-segi je lebih. Apa yang lebih penting sebenarnya adalah lakonan Yamapi yang sememangnya sangat gentleman dan sangat sangat sangat sangat cool! YEAH I MELTED OVER AGAIN AND AGAIN AND AGAIN! Dan dari situ jugak dia membuatkan aku rindu...rindu untuk bercinta lagi! Wah kau? hahaha tak masuk akal langsung tapi yeah itu yang aku fikir sebenarnya..

Meh aku cite sikit part mana yang kemain buat aku fefeeling..haha


This lady got a phne call from Pi-chan.. Memula dia dah sesengih dah dapat panggilan tk diduga tu..Jawab cool cover2 and tulah jadi nya bila tengah cakap. Rindu dengan perasaan bercakap dengan orang yang kau sayang/suka/cinta.. haha yeah 


And of course. from this sweet talker/cool/ but gentle man, memang fefeeling la kan cara dia cakap memang buat jatuh cinta abeh! arghhhhhhh 


And this is the scene whereby Yamapi said bye2 and they hang up the phne and this lady started to think something and and...


SMILE ! hahha sikit sebanyak dapat paham perasaan perempuan ni. Dan ini membuatkan aku sangat2 rindu untuk berperasaan sebegini T_T aiyoooooo

Apa yang lagi teruk? Bila aku tahu tah bila aku kan jatuh cinta lagi. Wah kau -.- umur baru 20 ni, lagi berapa bulan masuk 21 dah.. masa terbang pantas namun jiwa masih kanak2 namun bila tengok cerita cinta, inilah jadi dan sebab itu saya benci love story! herher kisahnya~~



One last shot from Yamapi. His kakkoiness.. made me madly in love with him!

No comments:

Post a Comment