Kata-kata aku mungkin bukanlah bak seorang pujangga yang sedang berbunga hatinya ..

Saturday, December 14, 2013

Dua dunia kita berbeza..gitu~

'Wahai dewi-dewi cinta,
sampaikanlah padanya yang aku sangat menyayanginya'

Bila aku dapat rasa ada rindu itu maka aku rasa aku dah jatuh cinta..bukan jatuh suka lagi nanti kene ragu2 lagik. kekeke

weh harini nampak handsome sungguh haaaa!!!

Kamon, bila rasa bila diri ini menyukai/mencintai(puii)/terjatuh hati pada seseorang, maka rasa nak bukak lagu-lagu jiwang jelah gamaknya! haha bullshit. Setelah sekian lamanya..herher

Hurm tapi bak kata siti dalam lagu duet dia dengan tooooo phat
'Dua dunia kita berbeza~'

ehh kenapa nak main banding2? Bukan banding2 cuma sangat rasa diri ini bagai itik hitam dengan kau.
Bukan setakat rupa, malah perangai dan sebagainya. Bukan merendah diri apa, cuma naik penimbang timbang badan sendiri T_T

Tapi oleh kerana bak kata kakak aku yang aku ni konpiden tinggi dan bak kata anis pula kalau nak, kene doa la kot lepas sembahyang maka urm urm...ok yakin dengan kuasa Allah(ceh time2 camni pulak ingat Allah) maka.. urm urm paseghohhhhh...
Maleh nak pikiaq dengan permainan dunia.

Ye ye..cintakan manusia itu memang sunnah - IM Asyraf

No comments:

Post a Comment